« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

a) Wniosek o rozszerzenie porządku obrad o podpunkt 14a:Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Powiatu Lubelskiego, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Lubelski oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.

4. Sprawozdanie Starosty z pracy Zarządu.

5. Sprawozdania na temat działań podejmowanych przez Nadzory Wodne na terenie Powiatu Lubelskiego za 2018 r.:

a) Nadzór Wodny w Krasnymstawie

e) Nadzór Wodny w Opolu Lubelskim

7. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Wysokie prowadzenia zadania publicznego polegającego na zarządzaniu publiczną drogą powiatową Nr 2129L Dąbie – Sobieska Wola - Giełczew na odcinku od km 11+756 do km 12+312 w miejscowości Giełczew Pierwsza na terenie Gminy Wysokie.

8. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Wólka prowadzenia zadania publicznego polegającego na zarządzaniu publiczną drogą powiatową Nr 2224L Lublin (ul. Pliszczyńska) – Wólka Lubelska – Pliszczyn - Sobianowice na odcinku od km 5+925,62 do km 7+482,85 na terenie Gminy Wólka.

11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości stawek dodatków za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz szczegółowych warunków ich przyznawania, szczegółowych warunków obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i za godziny doraźnych zastępstw oraz wysokości i warunków wypłacania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Lubelski.

12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach, zasad zwalniania od obowiązku realizacji zajęć, określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych, doradców zawodowych, nauczycieli-konsultantów, doradców metodycznych, nauczycieli prowadzących kształcenie w formie zaocznej, nauczycieli kształcenia na odległość oraz nauczycieli realizujących różny tygodniowy obowiązkowy wymiar godzin.

15. Interpelacje i zapytania radnych.

16. Wnioski i oświadczenia radnych.

17. Sprawy bieżące.

18. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej