« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

a) Wniosek o rozszerzenie porządku obrad o podpunkt 15a. w brzmieniu: Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody trwałemu zarządcy na zawarcie na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata umowy użyczenia części nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Lubelskiego.

b) Wniosek o roszerzenie porządku obrad o podpunkt 2e. w brzmieniu: Wniosek o odwołanie Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu w Lublinie, Pana Mateusza Winiarskiego.

c) Wniosek o roszerzenie porządku obrad o podpunkt 2f. w brzmieniu: Wniosek o podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczby członków oraz uzupełnienie składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Lublinie.

d) Wniosek o roszerzenie porządku obrad o podpunkt 2g. w brzmieniu: Wniosek o podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Pani Sylwii Pisarek-Piotrowskiej Starosty Lubelskiego.

e) Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu w Lublinie Pana Mateusza Winiarskiego.

1) Wniosek o roszerzenie porządku obrad o podpunkt e2. w brzmieniu: Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu w Lublinie.

2) Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu w Lublinie.

f) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczby członków oraz uzupełnienia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Lublinie.

g) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Pani Sylwii Pisarek-Piotrowskiej Starosty Lubelskiego.

4. Sprawozdanie Starosty Lubelskiego z prac Zarządu Powiatu w Lublinie.

5. Sprawozdania na temat działań podejmowanych przez Nadzory Wodne na terenie Powiatu Lubelskiego za 2024 r.:

a) Nadzór Wodny w Krasnymstawie.

b) Nadzór Wodny w Lubartowie.

c) Nadzór Wodny w Lublinie.

d) Nadzór Wodny w Łęcznej.

e) Nadzór Wodny w Opolu Lubelskim.

f) Nadzór Wodny w Puławach.

g) Nadzór Wodny w Zamościu.

7. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Wojciechów prowadzenia zadania publicznego polegającego na zarządzaniu publiczną drogą powiatową Nr 2229L Wojciechów – Palikije – Sporniak – Motycz w zakresie realizacji zadania pn.: „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2229L w m. Palikije Drugie i m. Maszki” na terenie gminy Wojciechów.

8. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Wojciechów prowadzenia zadania publicznego polegającego na zarządzaniu publiczną drogą powiatową Nr 2233L Miłocin – Stasin - Podole w zakresie realizacji zadania pn.: „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2233L w miejscowościach Miłocin i Palikije Drugie” na terenie gminy Wojciechów.

9. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Bychawa prowadzenia zadania publicznego polegającego na zarządzaniu publiczną drogą powiatową Nr 2287L Bychawa – Kosarzew - Zielona - Krzczonów od km 0+046 do km 0+84 na terenie gminy Bychawa.

10. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Głusk prowadzenia zadania publicznego polegającego na zarządzaniu publiczną drogą powiatową Nr 2270L Prawiedniki – Mętów, Nr 2272L Lublin – Głusk – Skrzynice – Chmiel - Krzczonów - Sobieska Wola - dr. woj. 837, Nr 2273L Lublin – Abramowice Pryw. – Kalinówka na terenie gminy Głusk w związku z realizacją projektu pn.: „Poprawa dostępności komunikacji publicznej na terenie gminy Głusk – Etap II”.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie na okres 3 lat lokalu mieszkalnego usytuowanego w budynku Ośrodka Zdrowia w Piotrowicach, posadowionym na nieruchomości będącej własnością Powiatu Lubelskiego, położonej w obrębie ewidencyjnym Piotrowice gm. Strzyżewice, oznaczonej jako działka nr 240/1 o pow. 0.1527 ha.

a) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody trwałemu zarządcy na zawarcie na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata umowy użyczenia części nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Lubelskiego.

16. Informacja o zakończonych projektach współfinansowanych ze środków zewnętrznych realizowanych przez Powiat Lubelski i podległe jednostki organizacyjne.

17. Interpelacje i zapytania radnych.

18. Wnioski i oświadczenia radnych.

19. Sprawy bieżące.

20. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej